LITA 2 [P&S] – Rozdziały



[Aby przejść pod odpowiedni rozdział, wystarczy kliknąć kolorową strzałkę.]

[Czarna strzałka oznacza, że rozdział nie został jeszcze opublikowany.]


Opis

Prolog [18+]

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział 9

Rozdział 10

Rozdział 11

Rozdział 12

Rozdział 13 [18+]

Rozdział 14

Rozdział 15

Rozdział 16 [18+]

Rozdział 17

Rozdział 18

Rozdział 19

Rozdział 20 [!] 

Rozdział 21 [18+]

Rozdział 22

Rozdział 23

Rozdział 24 [!] 

Rozdział 25

Epilog

Specjalny


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również cierpię na chroniczny brak cierpliwości.

      Usuń
    2. ...mam nadzieję, że nie do nas, wiernych (aczkolwiek niecierpliwych) czytelników? :) Joasica

      Usuń
    3. Źle to ujęłam. Wyczekuję z ekscytacją 🤪🤪🤪

      Usuń
  2. Ech, nie jestem dobra w czekaniu. Dlatego zdążyłam już przetłumaczyć prologi wszystkich książek, które wystarują w grudniu, a nawet już pierwsze rozdziały dwóch z nich.
    Zapowiada się piękna zima.

    OdpowiedzUsuń
  3. To znaczy że czeka nas długa zima z dobrą lekturą, kocykiem i herbatką z imbirem-ewentualnie kieliszkiem winka:) Dla mnie bajka:):) czekam cierpliwie:) J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuś Endżi zaczyna czytać 😘🥰😍

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie Sky i Pai do siebie pasują. Jeden z problemami i drugi też. Ale jednak miło się czytało(oprócz ostatnich rozdziałów gdzie Sky musiał sobie poradzić z demonami przeszłości). Ale jakoś pokochałam tą parę <3 może nawet trochę bardziej niż Raina 🤔

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty